.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مخفی کاری هویت سازنده توسط رسانه های غربی
سازنده فیلم توهین آمیز علیه پیامبر کیست؟
سازنده فیلم توهین آمیز علیه پیامبر کیست؟

در حالی که خبر ساخت فیلمی توهین امیز بر ضد پیامبر اسلام توسط یک یهودی صهیونیست ، خشم مسلمانان جهان را برانگیخته است رسانه است غربی درصدد برآمدند در این موضوع تردید ایجاد کنند.

خبرگزاری ها پیشتر گزارش داده بودند که تهیه کننده این فیلم یک یهودی به نام «سام بازیل» بوده و برای تهیه این فیلم از یهودیان مبلغ ۵ میلیون دلار کمک جمع آوری کرده است.

به گزارش افکار نیوز ، ابتدا خبرگزاری اسوشیتدپرس در خبری مدعی شد فردی در گفت‌وگوی تلفنی با این خبرگزاری خود را سم بسیل ۵۶ ساله، نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان این فیلم توهین آمیز ، معرفی کرد؛ مدیر پروژه‌ای یهودی‌مذهب در کالیفرنیا که در اسرائیل به دنیا آمده است.

در عین حال نشریه آمریکایی "وال استریت ژورنال" مدعی شد: "سازنده‌ی فیلم" شامگاه سه‌شنبه (۱۱ سپتامبر) در گفت‌وگویی با این نشریه ، خود را شهروند آمریکایی اسرائیلی‌تباری معرفی کرده که شغل اصلی‌اش فعالیت در کار املاک و مستقلات در کالیفرنیاست و سرمایه‌ی لازم برای تولید فیلم را از طریق کمک‌های مالی یهودیان تأمین کرده است.

اما پس از ابراز انزجار مسلمانان جهان رسانه های غربی سعی می کنند هویت واقعی سازنده فیلم را مخفی کنند.
دویچه وله در گزارشی ادعا کرد: یک فعال مسیحی‌مذهب که به گفته‌ی خود در جریان تهیه فیلم همکاری داشته، اما می‌گوید که "بسیل" نام مستعار است و فرد مورد نظر نه یهودی‌مذهب است و نه اسرائیلی. به گفته‌ی استیو کلین، گروهی از شهروندان ایالات متحده که در خاورمیانه متولد شده‌اند، فیلم را تهیه کرده‌اند.

دویچه وله مدعی شد: بنا بر اعلام منابع اسرائیلی نیز شخصی با نام "بسیل" در فهرست شهروندان این کشور ثبت نشده است. استیو کلین از هویت واقعی کارگردان اظهار بی‌اطلاعی کرده است.

http://www.shomalnews.com/photo/134760496116066411.jpg

"تئو فان گوخ" سازنده فیلمی توهین آمیز علیه پیامبر اسلام در سال ۲۰۰۴ به قتل رسید
ترس غربی ها از افشای هویت سازنده فیلم به دلیل واکنش شدید مسلمانان نسبت به این موضوع است.
گفتنی است "تئو فان گوخ " فیلمسازی هلندی نیز که اقدام به ساخت فیلمی موهن علیه پیامبر اسلام کرده بود در سال ۲۰۰۴ در روز روشن در خیابان‌های آمستردام به قتل رسید.



ورود کشیش قرآن سوز آمریکایی به ماجرا
در این میان تری جونز، کشیش خبرساز آمریکایی، نیز بار دیگر وارد میدان شده است. او بلافاصله اعلام کرد که فیلم مورد نظر را در کلیسای خود نمایش خواهد داد. این کشیش پیش از این هم با سوزاندن قرآن اعتراض‌های خونینی را برانگیخته بود.

در عین حال مارتین دمپسی، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا، نگرانی خود را در مورد سربازان آمریکایی حاضر در افغانستان و دیگر کشورهای عربی ابراز کرد. به گفته‌ی سخنگوی دمپسی، این ژنرال آمریکایی در گفت‌وگوی کوتاه تلفنی از کشیش تری جونز خواسته است برائت خود را از فیلم "بی‌گناهی مسلمانان" اعلام کند.

گفتنی است  در این فیلم توهین آمیز ، پیامبر اسلام فردی "زنباره"، "کودک‌آزار" و "قاتل" معرفی می‌شود./افكار


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

لیلا 26 شهريور 1391
لا اله الا الله محمد رسول الله!ایول مسلما خوب اسلامو نشون دادن ولی ایکاش مسلما(بخصوص شیعیا)یه فیلم بسازن ضد یهودیا!
نا شناس 15 آبان 1391
چراما جواب اونارونمیدیم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.